Tuesday, December 29, 2009

kempen percutian ke lopo blue river.

Biasalah akhir tahun ni mesti nak pergi bercuti kan? Jadi aku dengan baik hatinya mem'promo sungai lopo di ulu langat, Selangor. Anda semua sudah bersedia untuk menjelesi saya? Mari kita mulakan. 1 2 3 go! jika ku berikan segala~ (apahal nyanyi lagu aku scandal-hujan ni??)


"yeayy..nak pergi lopo"




Batu berdiri!!


Lepas mandi buleh angkat baldi guna satu jari.


The Musketeers versi perempuan.


Spender dia lah.





Korang nak berposing ke nak trekking ni??


Tak ku sangka mereka pandai berposing. T_T


Tarian ballet.


"Penat tahu follow pak cik ni!!"




Air buah gelas besar.


"hee..nak bawa balik gelas besar ini".


Syifa' berkelakuan agak "apakah??"


Yeahh..model-model iklan choki choki.




Dah sampai destinasi mesti nak eksyen beb.




Adengan paksa mandi. Rumble!!






Bila cermin tiada, beginilah jadinya..




OK babai kalian. Semoga berjumpa lagi!!


p/s:- Sudah ada kaedah menyusun gambar dengan mudah. Tu yang gedik gila upload banyak-banyak tu. Menyampah kan?


15 comments:

mya said...

kz,
u r so naughty.
de ke patut letak gambar tu.
ngn caption sbgitu.
huhu.
;p

kzklub said...

@mira selamat berkenalan dengan Kz. ahaha.. :D

mya said...

ouch.
salam perkenalan.
:p

cikRia said...

menyampah.
tengok la
shuk nk pegi mandi sungai this afternoon somewhere around genting.
show off byk2 *ohh sgt lah kebudakbudak an* hahaha!
mencinyerrrr!

aideeb said...

xmenarik sangat lah..mcm sg2 biasa jer...

qahhaar said...

cermin ape yg korang cari dlam air tue??haha

mya said...

cermin muka.

kz bw g mandi.

pastu tercicir.

haha.

;p

qahhaar said...

ko wat pe kz bw cermin masuk dlm air??? dlm toilet bole r...hahaha

kzklub said...

@shuk jangan lupa bawa saya sekali!! naik caldina yer.. :P

@aideeb menariklah. kolam air terjun sangat lawa kaler hijau dan kedalaman tahap bleh berenang. suka!

@qahhar cari cermin ajaib yg boleh tanya sape paling lawa dalam dunia ini. pastu pakse cermin tu cakap aku paling hensem. :P

@mira sengaje je cicirkan. heheh :P

mya said...

lorh.

bukannye kz bw msk air.

terlupe. lalu termasuk.

bile seluk² da tade.

tu yg kempen rmai² cari cermin.

smpai aku pn xsempat nk mandi.

haha.

;p

qahhaar said...

bcoz mira rajin sgt snap pic..dat's y la x mandi...;-p

yer aku memang hensem pn kz....hahaha

kzklub said...

@mira ade orang cilok kot mase mandi. heheh..

@qahhar tak disangkal lagi anda memang hensem. mungkin sebab itulah anda menjadi abang rebutan ramai. ahaha..

mya said...

haa.

tahu dah.

ade org admirer kt cermin tu.

lol ;p

notakaki : oh, abg sasa. ;p

syifa' said...

bru pasan..
baru bkk blog..
da upload pic! terbaek..
hee~

kzklub said...

@fa tengs 8D