Sunday, December 13, 2009

Cerita blog ini. (attempt 6)

Cerita blog ini (inspirasi dari cerita kedai kopi-DJ Fuzz feat. Malique)

Terlalu banyak kena mocha, aku merepek
Ditemani rakan chat, aku membebel
Ditemani suasana sunyi dan lagu gothic
Aku berblogging.
Layan~

Masing-masing ada cerita sendiri
Cerita lucu, cerita sedih,
Luahkan jangan simpan dalam hati
Boleh cerita di blog ini.

Cerita blog ini, cerita blog ini,
Semua merepek semua karut
Tapi sensasi dan kontroversi

Oii pergi ke kedai perfume
Minta Carolina Herrera
Datang seorang bapok berjanggut
Dia berbuah dada

Asal boleh ngorat laki, dia mesti buat
Awek tengok geli, laki tengok meluat
Citarasa makin besar, nak yang otot ketat
Baru buah dada sikit baju pun dah sendat
Ayy rambut macam britney hit me baby one more time
Aku tengok sumpah menyampah gila
Ayy rambut macam britney hit me baby one more time
Aku tengok sumpah menyampah gila
Dia mengenyit mata, aku pun naik seram
Perfume tester habis, dia ke ajak ke belakang
Tapi bila dia dah mula pengang-pegang
Aku sudah seram apalagi cabut!

Cerita blog ini, cerita blog ini,
Semua merepek semua karut
Tapi sensasi dan kontroversi

Ahh.. Aku malas nyanyi lagi. Sekian terima kasih. :)



Cerita kedai kopi - DJ Fuzz feat. Malique




p/s :- Sila support industri musik Malaysia


9 comments:

cikRia said...

waahh..nyahhhh XD

aideeb said...

hahaha..xsangka insiden seram boleh beri ilham pd ko kz...geli2 pon dpt ilham utk berkarya..caya lah...wa salute..hahaha

kzklub said...

pengaruh mocha yang melampau. ahaha..

syifa' said...

ecece~ handmade ke?
memang hebat. brvoz laa.

pengalaman sendiri ke cik abg? ekeke~

nazzaman said...

rajin ko update blog... baguih....

nazzaman said...

rajin ko update blog... baguih....

kzklub said...

@fa yes, sendiri buat..huhu.. tengs. :)

@naz tu lah tu, aku pun hairan. :P

sumone somwhere said...

haaa... mane cerita kraftman afia plaaaak!!!!!!

kzklub said...

@arfia tak mahulah cerita pasal dia.. buat habis idea je :P