Wednesday, December 16, 2009

Jangan baca kalau nak selamat.

"kala kala kutta kutta..aayohh aayohh.."

Argghh.. ini semua Youtube punya pasal la ni, dah terngiang-ngiang lagu kelakar ini dalam kotak pemprosesan maklumat ku ini.(aiyoh metafora, cam shial dod..haha)

Dah dah..cukup lagu merepek ini. Taxi driver konon. heh >:(



***********senyap seketika***********


"Calcutta~ I am a taxi driver in Calcutta~ Taxi taxi taxi in.."
*sambung nyanyi*


Arghh..takde-takde. Aku tak puas hati. Aku nak bagi korang terhafal lagu ini gak. Nah amik kau!


Dr. Bombay - Calcutta (taxi taxi taxi)


Starting je dah langgar orang dod. Apalah~
Ha ha ha...hafal cepat lagu ini ha ha ha.

Untuk membuatkan korang hafal lagu ini dengan lebih mantap, aku postkan lirik ini untuk korang.

Calle Calle cutta cutta cutta
Calle Calle Cutta
Eh Oh

One day when i got hungry
I sold the wooden house
I had to visit Uncle Ghandi
Who lives in Calcutta town

Uncle Ghandi he is rich
He is a taxi driver man
And I know that he will help me
As much as he can

A taxi driver man is what
I want to be
But there are no customers
Who want to ride with me

I dont know why
Could be that I am almost blind
But every street in Calcutta
I can find

Calcutta
I am a taxi driver in
I drive my little taxi in
Taxi, taxi, taxi, in
I am a taxi driver man
I like to drive the taxi
I like it very much
Even though I have no licence
I always find the clutch
I can drive it off my head
I can drive it off my feet
And I have no problems
Getting taxi on the street

Oh korang tahu tak video klip ni dibuat di Batu Caves, Malaysia.

p/s:- Kanak-kanak dan dewasa-dewasa sekalian, jangan mengamalkan sifat mengenakan orang lain jikalau anda sudah terkena. Tak baik untuk kesihatan anda. Sekian. :)


4 comments:

faiq said...

aku penah lyn citer die time kecik2 dulu

mizah Arshad said...

hahaha
lawak lah ko nih yang !

kzklub said...

@faiq dr. bombay ade citer meh? dr.bombay tu legend tu, sape² yg lahir 1980an mesti kenal dia.

@mizah hehe..glad that you like it. :)

sumone somwhere said...

nostalgic tragik!!>...
bile dgr terbayangkan teksi yg Kz bawak dlu2 mase zaman2 susah
huh... nostalgic!....



suke hati ar klo ikan2 ak lg chantek dri ko punyer!