Tuesday, December 15, 2009

Sah takde kerja.


"Dengan kuasa bulan, aku akan menghukummu!"




Korang ingat lagi tak Sailormoon. Alaa.. yang heroin cun lagi berskirt pendek tapi mempunyai kuasa entah pape tu. Ingat tak? Kalau tak ingat tu maknanya korang ni ignorance(haha selamba jer cakap orang ignorance). OK ok kalau tak ingat klik sini (Sailormoon).



Haa..sekarang ingat tak?

Untuk membuatkan entry ini lebih nostalgic, aku sengaja post video ini



Sailormoon ini ramai betul orang minat, dan ia berada di tahap membimbangkan kerana....




**************************

terlalu minatkan Sailormoon, mamat ini sanggup kelihatan seperti ini...


"Tadaa... Cun tak saya?"

"Cakap cun sekarang, kalau tak saya akan hukum awak dengan kuasa bulan!"

-_-''
Apakah??


Bimbang kan?


p/s:- Apa nak jadi lah?~


7 comments:

cikRia said...

ececeh. die pon mint sme tak nak ngaku!

nazzaman said...

sailormoon... ko jgn memain... feveret aku ni.... tak penah miss tgk cite ni ms sekolah2 dlu...

kzklub said...

@shuk minat tengok awek seksi. (sangat pervert di situ. ahaha..)

@naz fuh. tak sangka naz minat sailormoon. heheh..

syifa' said...

sayala sailor jupiter!! *wink*

kzklub said...

@fa saya pula tuxedo mask. (alamak kantoi tonton cerita ini) :P

sumone somwhere said...

huuu mang aih semangat berkoba2 seorg insan!!>...


sangat kejam kaw mempermaenkan minat die yang mendalam terhadap
watak yang x exist tue...
walaupon daku rase nk cucor bontot die ngn besi panas tetapi...
biarlah die bahagie menuju puncak gemilang bersama impian tak kemana die tue....

kzklub said...

@arfia dia adalah benchmark untuk anda supaya anda tidak menjadi sedemikian rupa. hehe..