Thursday, January 7, 2010

Musim meronggeng untuk kali yang keberapa entah.


Eeeiii..tiba-tiba terasa gedik-gedik geli-geli nak update blog(ceh..mengadelah kau Kz!!)

Errmm..jari-jemari ini tiba-tiba gatal posting entri citer tentang aktiviti New Year aku. (Betul-betul meronggeng wa cakap lu). Kopak gua dibuatnya. T_T . By the way, gua tak nak pon update blog, tapi jari-jemari gua je mengade(apahal kau ini Kz?? dah dah..sambung cerita)

Malam sebelum New Year~
Lepak di The Curve pekena meatball sikit.


Kalian, sila telan air liur sekarang. Ngaa... *air liuur meleleh sekarang


Selepas puas buncit akibat meatball kami pergi menonton pertunjukan sperma. Maksud saya pertunjukan bunga api. -_-'

***Kagum kagum***


Lepas tu, bercuti..dah sangap bercuti aku pergi tengok movie cerita ini...


Wenggg!!~~ *bunyi efek

Eh bukan. Cerita ini...

Wingg!!~~ *bunyi efek yang lagi cool

Dan movie ini..

Wuuu~~ *bunyi audiens yang kagum

Dan ini, Imaginarium of Dr. Parnassus.

Gling gling gling *bunyi loceng kononnya.

Serius tak larat nak imagine dah tengok movie ni. Korang tak caye tengoklah sendiri. By the way, Heath Ledger memang best.


Last Sekali aku ade gak tengok movie ni.

Awww...Sharifah Amani *lev lev lev

Sangat membuka minda cerita ini.

Oh ye, disamping itu aku ada juga pergi sini. :)

Wee..sekali-sekala mandi di sungai seronok juga. Lepas ini nak pergi Chilling la pula

p/s:- Tak duduk rumah ke Kz? patutlah kopak dod.

4 comments:

Panorama Ria said...

trutt trutt truut...
ting ting ting
bom kebabaom!!!

Syifa Alshah (wutwut) said...

jalan sesaje...
mane ta kopak..;DD

aideeb said...

weh katun avatar tu best la..dulu masa menganggur aku selalu tgk series tu kat channel 9...

kzklub said...

@shukriah pciuuuu cak cakk kting zzzinggg!!! .. Extreme tak bunyi tersebut? hehe

@syifa' itulah. lenkali nak berbasikal lah pula. tengok kopak ke idak. hehe.. (macam takde beza je berjalan atau berbasikal pon, masih kopak jua)T_T huhu

@adibah nor. eh hehe..tuka tuka. adibah sahaja. Katun tu memang best sehingga boleh buat koleksi dod.