Sunday, January 24, 2010

Angkara semut pecah masuk modem.

I-say-man.. Eh tak tak..aiseymenn~~ tak buleh nak upload video pula. Rasa nak uk-uk je sebab tak boleh upload video. *apakah?? tiada kaitan lansung perangai ini ~_~ (hish Kz, bawak-bawaklah bertobat merepek benda entah apa-apa yang sudah pasti tidak akan mengembangkan sel-sel neuron di otak para pembaca mahupun kanak-kanak kacak lagi bijak semacam anda ini). :) *puji diri sendiri terasa hensem dod *puji lagi, hensem dua kali. yeay!

Terpaksalah aku post entry yang tak menarik akibat tiada video kontroversi-sensasi-melodi dan juga sarsi untuk disajikan kepada para pembaca. Sila jangan muntah lagi para pembaca.


"Sup perut itu sedap".
"Mandi sungai itu seronak".



OK, bye!


P/s:- Title untuk entry nampak sangat menipu. -_-''

okay, buleh muntah sekarang.......

4 comments:

lollyheartyM@nis said...

eeii!!!! gelinye~

aideeb said...

kz ko sebut pasal pecah masuk..umah aku dah kene pecah masuk...sukarnye hidup di KL nih

nazzaman said...

ko kalo bab2 merepek-repek ni memang bagus... smp aku dh tak larat dh nk gelak smabil beguling2 kat lantai tu..

kzklub said...

@syifa' eleh..makan je kot qaha punye, ahaks..

@dib sukarnya..untukku~ *lagu ramlah ram. ahaha..
isk isk isk..condolecence condolecence..harap bersabar ye adibah.

@naz ahaha..