Wednesday, November 11, 2009

tora datang lagi!

hai..dah lama tak apdet blog ini..kelihatan sama saja dulu dan sekarang(mestilah sama..tak apdet dod,apalah kau ni!) tiba² memarahi diri sendiri..apakah??

huh..aku dengan sengajanya lagi bersifat sombong angkuh tamak haloba dan kuat makan tidak mahu update blog ini kerana aku..aku...aku..aku malulah nak cakap aku bizi..aiii..(ceh padahal dah cakap dah..malu konon.apalah!!) marah diri sendiri lagi. =(

hari ni tiba² ingin update blog yang penuh inspirasi ini kerana terlalu banyak masa terluang. =) (inspirasi lah konon)

okey, lainkali aku akan memaparkan crita baru untuk tatapan anda semua..hari ini ku terlalu penat berposing tak malu tanpa gaji di sebuah shopping complex terkemuka di damansara.

sampai di sini saja, to be continued.....

No comments: