Monday, November 30, 2009

bak datang

bangun pagi, gosok gigi, cuca muka sekali, makan roti, minum kopi, pergi sekolah tak mandi.

Eh rasa-rasa macam dah ternyanyi lagu zaman kanak-kanak dulu lah. zaman kanak-kanak dulukan, aku malas membaca tau. Sekarang dah terbawak-bawak tabiat ni. Ini terbukti kerana apabila aku buka sahaja buku yang penuh dengan tulisan pasti aku akan menguap seperti singa laut. Kuat tapi merdu. Haha.



comel kan? aww~ =)
eh ini badak. hantam sajalah. siapa peduli.



Macam mana aku nak jadi rajin membaca ha? Korang ade tips tak. Sedekah la sikit. Sedekah itu amal jariah yang mulia tahu tak.

4 comments:

aideeb said...

tips rajin membaca: kurangkan tido di siang hari esp lepas subuh...

kzklub said...

itu bukan tips kurangkan tidur ke?

aideeb said...

tips ni boleh juga digunakan untuk kurangkan tido iaitu...rajin membaca...

kzklub said...

twisted sungguh apa yang anda cuba nyatakan di sini. Saya semakin konfius apakah saya perlu kurangkan tidur atau rajin membaca. Yang mana satu dahulu? (=_=)?