Saturday, March 27, 2010

Hadi, pagi ini merdeka....*intro lagu gelimat
Hari ini ialah hari untuk pelajar-pelajar UniKL IPROM untuk mempersembahkan hasil 6 bulan mereka...

Perasaan gementar akan presentation Final Year Project (FYP) adalah seolah-olah perasaan gementar yang akan membuatkan anda terkencing di dalam seluar dengan secara tidak sengaja. Perasaan ini juga akan menyebabkan student-student UniKL yang akan present hari ini mula post status-status yang membabitkan FYP di muka-buku mereka contohnya "aku cuak bro present hari ini, sila doakan kejayaan aku" (-__-" apakah?? bukan kena pukul dengan kayu besbol secara sadis pon) atau "Panel panel sekalian, sila luluskan aku. Kalau tak aku letak singgam yang telah dikunyah kat seat kereta kau!!" (mentang-mentang terer main mafia wars, berlagak gangster pula. Huhuhu...).

Intro entah hape hape. Apa yang hendak saye sampaikan di sini ialah...

"Selamat present hari ini pelajar-pelajar tahun akhir UniKL IPROM. Good Luck!! Semoga tidak terkentut semasa present. :P ".

p/s:- ini memang tidak logika, mengapa saya masih sempat berblogging di masa genting ini?? -__-"

2 comments:

fat ass said...

HAHAHA
kau bosan yeh yayang ?

kzklub said...

idea tercetus di saat genting aih. :P