Saturday, March 21, 2009

LOST

hoho..giler ah weekend..memang aku tunggu2 la kan..ye la..ari cuti nak rilex lepas penat membanting tulang kat tempat yang takde kaitan dengan banting, klang langsung tu kan(ape yang aku merepek ni!)..tp bile dah tibe weekend dah rilex seperti yang dirancangkan rase tak bes la plak kan..knape eh?? tak kan sebab takde pape nak wat pon tak bes..jadi ape yang aku nak sebenarnye ni!!..owh..perenggan ni memang membuang mase pembace..padan muke..haha..

aiseh..sebab perenggan tak bergune kat tu atas aku rase lost kejap..*wee~wee*
ok, ape yang aku nak citer ialah pasal.......
eh..aku nak citer pasal ape tadi haa???..alaa.lost btol2 la plak..huhu..
memandangkan dah lost aku pon malas nak ingat2 balik..haha(gelak sebab telah berjaya buang mase jap)

ok dan2 aku nak post terigt lak nk citer pasal pe..ni ha..mase aku pg gig UOX tu..ade la band ni memang wat mood jadi hepi la tengok style lead singer dia nyanyi..pape pn korang layan video clip dia dulu..agak2 berminat nak tau lebih lanjut korang cari sendiri r pasal band tu kan...name diorg the upstairs..band indo..layan zass..potong rumput

No comments: