Thursday, March 26, 2009

buntu seperti linux ubuntu

semenjak duamenjak tigamenjak ni...(ade la dlm 3~4 minggu) aku sering bangun awal..
awal bagi aku tersangat la awal dalam kul 5 pagi gak la..(awal tak?) dan aku merasakan sangat pelik lalu berkira-kira dengan tidak menggnakan alat canggih masa kini yakni kalkulator..hoho..aku berkira-kira adakah aku masih berhutang..tak juga, walaupun aku dah langsaikan hutang2 ku sebelum tido aku masih lagi terjaga waktu biasa baru ku yakni pukul 5 pagi,atau adakah aku tidak mengira kambing biri2 sebelum masuk tido..yang ni pun tak mungkin gak sebab aku tak sempat mengira kambing biri2, mataku da terlelap..(enaknya saat itu).

disebabkan tabiat baru ku ini, aku sering buntu memikirkan ape yang patut aku lakukan untuk mengisi masa lapang tersebut(trase nak nyanyi lagu bunkface yang tidak ku gemar tu pun ade gak..huhu).Jadi kawan2,anda ade pape cadangan tak untuk ku membunuh masa ku..

bangun pagi gosok gigi
Kz

5 comments:

t o m e y said...

pjam mate n wat2 tdo..
ahhahaa

kzklub said...

pejam mata dan wat2 tdo...rse cam x dpt membuang mase je..mcm menunggu mase blalu..lame weh nk tunggu2 ni..huhu..lagi2..ade cadangan lain x?

shareh said...

buat2 la solat tahajjud ke pape yg berfaedah....bersedekah jariah ke...
hehehe...sedekah???subuh2.....makan dalam nie...hahahah....

kzklub said...

bersedekah??sedekah al-fatihah sudey..huhu..
trimas atas nasihat anda..

Yatty said...

Mm..Walaupn entri ni dh sebulan..Tp nk komen gak..VIP komen lambat2 kn.. (xde point! :P)

Setelah diteliti mslh ni,,munkin sbb takut dgn mimpi sdiri kot (Oneirophobia)..tiap mlm mimpi org mntk hutang kot..2 yg asik bgn awal..cuak2 kot.. :P

Ke sbb lain..Sbb Oneirogmophobia?? (pdhal org lain suke je menda tu..)..Cari sdirik mksd die kalu x tau..Lalala~ Pelik2..

*Problem not solved* Pffttt!!!