Thursday, December 8, 2011

Joget Limbo yo!

Hey baby, <3

Cehh.. sumpah korang geli kan? Inilah hakikatnya, korang pun menggunakan ayat ini tanpa korang sedari. Tak yah nak geli sangat. Kali ini bukan topik 'hey baby' aku nak bincangkan, tapi luahan hati terhadap malicious softwares dan ads yang menganggu suasana untuk aku download file. 'Hey baby' ni mek Lena Gomez punya pasal, lagu 'love u like a love song' tu beat dia joget sangat. Cist sungguh pengaruh media!

Okeh. Berbalik pada topic sebenar kita, malware dan ads. *:-( tengok, siap muka masam lagi dengan perkataan ni kan.. Aktiviti download kini semakin leceh berbanding dulu. Dulu tu macam senang dan hassle free betul nak download pape file pun, sekarang ni.... hek eleh heiii.. banyak betul *bori-bori yang menggangu. Dahle banyak download site kena block sekarang. Susah nak download. Geram mak. 
*(Bori-bori tu aku cipta sendiri je. :-P)

Jadi apa yang aku lakukan untuk mengobat hati yang duka lara ini ialah aku terus google nama file yang aku nak tu sekali dengan nama website yang provide file tu. Contohnye cemgini "SRK kantoi berak tepi sungai.3gp mediafire". Hah, yes! berjaya jumpa file yang aku nak. Terus download cakap lu. Kalo korang ada alternatif nak download cara mudah dan hassle free, silalah share sini cara² dia. Kalo download Hasselhoff aku tak nak. hehe..


 Takde kena mengena langsung.

1 comment:

aideeb said...

limbo dancer xmasuk kepala dulu kan..kaki dulu so sempat terajang sedas...