Thursday, August 25, 2011

masa terlalu pantas meninggalkan kita.

hoh.. orang lama sudah kembali. fui.. lama kan gua tak update blog ni.
orang lain tak update blog sampai bersawang je, gua lama tak update sampai tumbuh misai dan janggut siap. sebab tu gua orang lama, lama tak update. kau ada?!
mula-mula tak nak update blog sebab malas nak cungkil idea,
lama-lama tak update sebab busy terlebih kalah PM kita yang sempat update twitter tu. :P

haa.. citer pasal busy terlebih ni teringat pulak masa kerja, (ye, aku sudah kerja sekarang. kecoh kan?)
aku punyalah busy kerja sampai... sampai aku tak sempat la..
ahh.. aku masih sempat!
dikesempatan ini saya ingin menyusun doploh jari-jemari tangan dan kaki (motif menyusun jari tak tahu)
ingin mengucapkan selamat berpuasa pada kesemua umat islam.
yang bawak motor sambil hisap rokok tu, bawak-bawaklah cover line. :P


p/s : ada ampat hari lagi, kira sempat la kan? hehe..

No comments: