Tuesday, May 31, 2011

Hitam itu Perilly's.

Sepakokutakokusuttatuyakyee..

Mesti korang tak tau ape yang korang sebut tadi kan? well, aku pun main taip je. Selamat membaca. hehe..

Korang pernah tak menconteng arang di muka korang? haa.. mesti tak pernah kan sebab takut muka tak kiut lepas tu semua orang dah tak like status facebook korang hingga terasa diri seolah-olah dipulaukan kan? Pastu mula la tak boleh nak tulis status "kenapa orang suka stalk gua haa?" Bajet diri itu terlalu femes sehingga baru stalk sikit dah nak kecoh. :P
Tapi dengan adanya teknologi baru, kini korang boleh menconteng arang di muka sendiri sambil menggalakkan pengguna facebook untuk like profile picture korang banyak-banyak.

Memperkenalkan.....



*gambar dicuri di i-offer.com

haa.. nampak? korang dah boleh menconteng arang di muka sendiri sambil terasa hensem macam Aaron Aziz walaupun tak. hehe..

Itu baru menconteng arang di muka, ada lagi baru. Lagi cool dari ini..

Tak cukup dengan menconteng arang di muka, memperkenalkan menconteng arang di gigi pula. Tadaa...



Gempak tak boleh conteng arang kat gigi pulak? Memang hitamlah gigi camtu. haha. *Menyempitkan minda sendiri.

Kesimpulannya, dengan penggunaan arang sekarang kita mampu untuk tampak lebih hensem dan terampil walaupun arang itu hitam dan tidak menarik paras rupanya. (ceh, nak guna jugak perkataan terampil walaupun tiada kaitan) Moral of the story is, benda yang buruk tak selalunya buruk. Sekian pesanan khidmat masyarakat dari saya, Muhammad Ammar Daniel Shah bukan nama sebenar (ceh, nama nak hensem je).


Watakungsiwatikungkalibaikalakalajengking...

Sekali lagi, aku pun tak tau ape yang aku taip ni. hehe..




4 comments:

nazzaman said...

Sepakokutakokusuttatuyakyee..

uih! sengal ko... bebelit lidah aku baca.. hahaha~~

kzklub said...

kui kui kui... jangan lidah ko buat ikat mati macam ikatan tali ropia udah. nanti aku jugak susah nak betulkan. :P

cik ain said...

aaron azizi bf saya (ayat penyata)
hehehehe ! :)

kzklub said...

oh aaron azizi, ingat aaron aziz tadi. silakan la. :P