Tuesday, June 1, 2010

Bak datang.

Saya nak tukar layout blog ini. Sila recommend-kan saya layout yang mempunyai ciri-ciri seperti berikut :-

  • Simple, mempunyai design yang tidak kompleks seperti Pertama Complex (kompleks tahu mahu bersiar-siar di Pertama Complex). Ringkas dan tidak terlalu berbunga-bunga seperti kereta baru BMW warna hitam (barulah elegan. hehe..).

  • Quick, pantas tahap loading-nya. Tak perlulah saya menunggu selama 8hari untuk loading page saya sahaja (T_T) kerana zaman sekarang zaman pantas tahu.

  • User friendly, ini paling penting kerana mudah untuk pembaca meninggalkan jejak langkah mereka di blog saya seperti meninggalkan komen yang merapu, melontarkan luahan hati yang lara di ruangan chatbox dan sebagainya (sebenarnya saya sendiri tidak tahu bagaimana hendak organise layout yang terlalu canggih hingga meninggalkan tahap kepintaran saya ini) T_T .

  • Fascinating, haa.. layout blog saya mestilah secomel tuannya (saya comel kan? cakap saya comel sekarang!!)

Ok, sekarang para pembaca sila bagi link kat mana nak dapat layout blog yang canggih dan diidami ramai itu. CEPAT!!

p/s:- cakap saya comel sekarang. hehe..



**************************

No comments: