Wednesday, April 7, 2010

Tic TAG Toe.

Kena tag lagi (T_T) *tangisan berganda

Memandangkan saya ini orang yang bertanggung-jawab (tanggung lalu menjawab) maka saya pun menjawab soalan tag ini...

'Love' for you is?
Cornetto! Takpun kerepek sihat (itu kerepek cap Lurve kan?). Sah saya cuma pikir tentang makanan sahaja. -___- "Acah mak enon... Love to me is a gift from God for people to live a harmony life and to understand God's nature. (ayat novel mana kau ciplak ini Kz!!)

List 10 person you want to do this tag,
Banyaknya nak kena tag, letih tahu memikirkan nama-nama ini...
  • Jenggo (Bab-bab gini dia memang ultra)
  • Zarith Arfia Zinedine (ZAZ!!)
  • Syifa Lolihati (Sila reserve tiket wayang untuk saya :D)
  • Alia Momentum (Amik soalan yang lagi susah dari VB ini. haha)
  • Stesen Adibah
  • Menteri Wanlat
  • Iqah Si Misteri Bulan
  • Nazirah Blubbubblub blub blub blub (tenggelam..bila nak update!) haha..
  • Johann Robertson *cipta
  • Vladimir Stefanovic *cipta lagi :D

p/s:- rasa macam mahu makan ais krim cornetto sahaja.
Kawan-kawan yang copy paste soalan ini, sila tekan button berbentuk pemadam putih yang terletak di sebelah button Add Video itu agar kotak-kotak biru di belakang tulisan tidak kelihatan.

4 comments:

aideeb said...

I love u kz...hahaha..(xde makna tersirat yer just to live in harmony..haha)

kzklub said...

@adibah uisshh..harmony sangat kau ini. buleh mengundang kontroversi. buleh jadi geng itik pun mahu baca. hehe..

fat ass said...

bukan sebab fyp lah !
aku rasa sebab dah ada fb :)
semua lg senang apdet sana je ,
tak gitu ?

hee

kzklub said...

@mizah bila dipikirkan kembali kata² anda, saya bersetuju. maka dengan itu haruslah saya fokus untuk update facebook sahaja selepas ini. blog biar bersawang takpe, blog bersawang ini sudah jadi trend tahu. hehe..