Saturday, August 29, 2009

1600

woahhh!!..tanpa ku sadari, hampir 1600kali dah blog ni orang view weh..ni yang wat aku rase cam nak apdet2 ni..pebende yang aku nak apdet??haa..itu kite tak tau..pebende yang kite tau?? itu kita tak pasti..pebende yang kite pasti?? itu kite bleh tanye datuk harimau cam tanye kul brape datuk harimau tu...pebende yang kite nak tanye kat datuk harimau?? warghhh!!banyak tanye plak..lempang laju2 kang!! pebende....dush damm kapoww!!..(penulis telah melempang diri sendiri dengan kelajuan 100km sejam)

4 comments:

aideeb said...

ko kene belanja follower2 kau tau..aku salah sorang yg menyumbang kpd angka 1600 tuh...bek ko update bende bermanfaat..org baca ko dpt pahala...

kzklub said...

kahkihkongkangtiu<<(mesti ssh nk bce kan?hehe..sbnrnye aku cube meng-update pesen gelak yg baru tp mcm x berjaya T_T)

oh!aku mmg suke letak mende2 yg merepek dlm ni..tp trimas atas advice anda..akan ku pertimbangkan.. :)

aideeb said...

klo gelak mcm tu sah bersembur...yg merapik pon xpe...citer puaka niyang rapek pon leh laku...

kzklub said...

sedehnyer aku tak pernah tengok citer tu..kalu si capik tu penah tertengok..huhu