Saturday, June 6, 2009

amek kau!

mak aii...xreti2 nak apdet blog ke mamat ni(ayat marah dri sendiri..hoho) ok..ak kne tag..pasnih korang lak kne tag ngan aku..amek kau!

nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini : award la sgt..

1) jenggo si pengembala kambing(yeke jenggo..aku hantam je..huhu)

2) mesin berborak..haha..(aku mcm kutuk jenggo :p)

3) seorang cikgu yang pandai main gitar(tp xajar aku men gitar pon..huhu)

4) manje..alaa..cam anak mak tu..haha lg skali..(men bedal je point ni, wat cukup korum..hehe)

5) tak reti bawak kapal selam kot..ntah..hehe


setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta ataupun hobi diri sendiri : 10 jer..skitnyer..5 aku bleh bg!!(mcm lg skit bunyinye O.o)

1) terer masak meggi (ini x bermakna aku akn msk meggi utk korg..huhu)

2) perasan bawak keter laju2 pdhal slow jer

3) suke merepek kerepek lempeyek dan juga tempoyek(haha..ade ke??)

4) menonton wayang adalah hobiku

5) shuffle sampai tapak kasut abis terhakis..

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka : alaa..3 sudey..byk2 watpe?mmbazir je..hoh

1) musang berjanggut(aku tau ko xsuke sbb tu la aku tag ko..HAHAHA-gelak kesian)

2) mek iqah(ko adlh penjawab TAG yg sejati...chayok2!!hehe..)

3) deeb(memandangkan ko bru stat wat blog..aku TAG ko..hehe..jawap2)

No comments: