Wednesday, May 26, 2010

Saya buncit bukan bunting okeh.

Amik intro yang paling mengancam ini!!


Tadaaa..


Haram muka macho gila... (Haha sumpah perasan nak mampos) :P


Hey salam semua *sambil garu tapak tangan anda. *gede gede bunyi garu tapak tangan. Hehe..
Tuuu diaa abaq ang (tukar slang kedah skit. hehe).
Baru-baru ni cheq pi holiday kat Langkawi. Langkawi kat mana? kat Kedah naa.. (amik, poyo gila cakap macam orang Kedah padahal baru 3 hari je kat sana, perasan perasan perasan) =__="

Okaylah, nak cerita pasal favourite spot kat sana yakni Tasik Dayang Bunting (Tasik itu bukanlah seorang tasik yang bunting, ia di namakan begitu kerana susunan susunan bukit di situ menyerupai seorang perempuan yang sedang bunting dan sedang hisap shisha, ok acah mak enon. hehe).


Takde shisha pon.
Nampak tak seperti seorang perempuan yang bunting. Haa..perempuan perempuan yang baca nak bunting jugalah tu. *tiba-tiba. :P

Situ memang best ah! Tasik dia dalam gila, kira-kira 14meter!! 14meter!! 14meter!! (saje bagi tahu banyak kali supaya orang yang membaca terasa begitu annoying sehingga terkentut. hehe). Kalau berenang-renang tu memang puas macam baru lepas memuaskan dirilah(korang jahat kalau korang fikir lucah. Ha ha ha). Like seriously, kaki tak cecah dasar kot. Memang boleh terjun sesuka hatilah. SESUKA HATI. SESUKA HATI. SESUU.... (ok cukup). Kalau berenang tu tak yah cakapla, macam-macam gaya boleh buat; kuak lentang, kuak kupu-kupu, kuak ketiak masam mahupun gaya dugong baru belajar berenang pun boleh. Ikut suka hati kering andalah nak buat macam mana pun sebab tasik tu memang luas. LUAS. LUUUU.. (melampau betol, CUKUP!!). Memang PUAS gila mandi manda kat situ. Recommended.

Nak tengok gambar tasik dayang bunting la tu. Amik la amik la... Saye bagi percuma je.



Mengacah mahu terjun dalam tasik tersebut dengan gaya ini. *Gaya Nenek bongkok lapan


OK, macam ikan todak menyerang singapura sahaja. Teruk betul gaya terjunan anda Kamaruzaman. 2.3 markah. =___="


Gaya renang seekor anjing comel berbulu di leher. uff uff *bunyi efek anjing comel. :)


Gaya kuak ketiak masam. Ikan-ikan pasti terhibur bila anda melakukan aksi ini.


Ni senyum palsu senyum ikhlas ni? Heheh..



p/s:- Terbaik wok ah! Bak singgit! *tetiba minta singgit, gila sungguh. haha.. :D




************************

2 comments:

cikRia said...

ceeess !
kopek awak lagi besar dari gunung itu tau? haha
menarik menarik menarik
lepas tu awak tu gemuk :p
hehe

aideeb said...

weh kz terjunan hempas ke air camtu leh sakit dada tau...BTW kim salam kat hisyam (tu pon klo dia ingat...Hidup GREEN) hihihi