Friday, July 10, 2009

i am ♣♦♠♥

Rules
::copy paste smua nieh
::tukar jwpn
::cri mgsa tagged strusnya


1)orang panggil saya..
the magnificent Kz..woh!!

2)kalau boleh, saya nak tukar nama saya jadi..
♣♦♠♥ (sbb ejaan pendek tp nk sbut pnjg) hehe...

3)saya asal dari..
perut ibu

4)saya sedih bila..
saye trase sedih

5)benda/orang terakhir yang anda cium?
err...

6)Saya akan menjadi teruja, bila..
bile ade bende bes :)

7)Orang/Haiwan terakhir anda rasa nak sepak kat perut dia?
asdasifhpqeu

8)benda terakhir anda buang lam tong sampah?
sampah2 kt bilek neh..

9)makanan/minuman terakhir yang masuk dalam perut anda?
nasi goreng kampung yg xsedap

10)Pendapat anda tentang diri anda?
ade bakat jd gaban

11)Kelemahan saya adalah..
xde bakat jd doremon

12)Kekuatan saya adalah..
kuat tido :P (tipu je)

13)gaya tidur kegemaran saya ialah..
mengiring pengiring yg kering..wah..ape nih??!!
ok..tdo gaya mengiring

14)saya tak senang duduk tanpa..
tmpt duduk yg bes

15)saya hidup demi..
err...demi pembalasan akhirat kot..gulp..

16)Bila saya nak terbersin, saya akan..
aim kt adik sy yg nakal..wahahaha

17)Sesudah saya bersin, saya akan..
puas hati..hoh! :)

18)lauk ayam kfc dengan ikan goreng masakan ibu lam pinggan dimakan dengan nasi, lauk mana anda habiskan dulu? kenapa?
ikan goreng la..ayam kfc xsdap sgt klu mkn ngan nasik

19)saya sangat malu, apabila..
sudah terkantoi

20)saya tidak akan rasa malu untuk..
brase hensem..wah woh weeeehhh..hee :D

21)siapa nama orang pertama yang anda pernah jatuh hati?
ermm..pe ntah..tp ak pggl dia pizza hut..hohoh..jht kn..

22)bila anda pandang jam kat tangan anda, benda apa anda akan fikirkan?
semart gak jam nih..huhu

23)Apa akan anda lakukan, apabila ada orang mengatakan anda seperti chimpanzi?
"klu aku chimpanzi, ko plak cipan yg gemok!!"

24)saya tak boleh tidur, tanpa..
bantal :)

25)ayat pertama keluar dari mulut anda, apabila rakan anda kentut di depan anda?
fuhh!! oksigen2..

26)orang berikut wajib buat questionnaire ini:
-iqah hahaha
-musang berjangGOAT
-mizah pokpek (klu ko bce ni..haha)

No comments: